Monday 3 March 2014

Become to be "Sang Reporter"

Views
بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamua'laikum W.B.T
Reporter..Jornalist..

Mesti sahabat-sahabat terkejut..
Dan aku bukannya seorang reporter mahupun journalist yang bertauliah..
Disebabkan aku mengambil subject Communication..
Even dalam kos B.Arab..
Dan itu semua hanya.. 
Tugasan assignment yang perlu dilakukan..

                                                                                                                  

Untuk USIM TODAY 2nd edition ni ..
Aku ditaklifkan sebagai reporter untuk covering kawasan hostel yang aku diami sekarang ini..
Alhamdulillah..
Mudah sedikit urusan..
Tidak perlu berlari ke sana sini..
Semata-mata untuk mendapatkan news..

                                                                                                                    

Tak dapat dinafikan..
Tugas seorang reporter bukannya mudah...
Perlu ke sana ke dan ke sini untuk mendapatkan news..
Dan yang paling penting adalah TEPAT dan BENAR..
Sedikit sebanyak ilmu yang aku pelajari..
Selama mengambil subject ini..

                                                                                                                     

Doakan sahabat-sahabat..
Semoga urusan kami dipermudahkan..
Dan dapat menghasilkan USIM TODAY yang terbaik..
InsyaAllah..
Nantikan semua ^-^
Wassalam...

SYUKRAN JAZILAN =)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...