Tuesday 27 May 2014

Muka Baru..Versi Baru

Views
Assalamualaikum..



Setelah 2 buah blog yang sudahku sign in..Tapi semuanya mempunyai masalah teknikal..
Berharap agar blog versi baruku ini akan konsisten dan tiada sebarang masalah..Walaupun masih sayang terhadap blog-blog yang dulu..Tapi hati ini tetap terus untuk membuat blog baru..
Galakan daripada kawan-kawan agar aku meneruskan dunia blog..Membangkitkan lagi semangat aku untuk bergiat lagi dalam bidang ini..
Sememangnya aku memang meminati dunia penulisan..Tapi aku jadikan ia sebagai satu hobi sahaja..
Hanya blog yang aku rasa setakat ini yang dapat meluaskan bidang penulisanku..

"Dan aku menulis ini adalah sebagai satu ilmu untuk dikongsi bersama.
Menulislah dengan niat yang baik dan bermanfaat..
Menulislah kerana Allah.."

Aku berharap agar satu hari nanti, mungkin aku akan jadi seorang penulis yang berjaya..InsyaAllah..

SYUKRAN JAZILAN =)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...